недеља, 7. новембар 2010.

12. Dio


"Onaj ko čuva čast i obraz svoga brata u njegovoj odsutnosti, Allah će ga osloboditi Džehennemske vatre".


"Vjernik je s vjernikom povezan kao građevina u kojoj jedan elemenat podupre drugi".


"Allahova pomoć dolazi sa strpljivošću poslije ne ugodnosti dolazi olakšenje i radost, a poslije teškoća dolazi olakšica".


"Svaki čovjek će biti proživljen u onom stanju u kojem je i umro".


"Vjernik je ogledalo vjerniku".


"Ko u ime Allaha voli, u ime Allaha prezire, u ime Allaha dijeli, u ime Allaha uskraćuje -upotpunio je svoj iman".
"Od imana su strpljivost i opraštanje".


"Ako te obraduje to što si učinio neko dobro djelo, a ražalosti te kada uradiš zlo ti si mu'min".


"Boj te se Allaha u pogledu onih koji su u vašem posjedu".


"Garantujem Džennet onome ko se kloni rasprave, pa makar bio i u pravu".


Ebu Hurejre r.a prenosi da je Poslanik sallallahu alejhi we sellem rekao; Ko se ne prođe lažnog govora i postupaka po njemu. Allahu nije potrebno da on ostavlja svoje jelo i piće. ( Hadis bilježe el-Buhari i Muslim )


Zejd Ibn Halid el-Džuheni r.a prenosi od Allahovog Poslanika sallallahu alejhi we sellem da je rekao; Ko pripremi iftar postaču imaće nagradu kao i on, a da se postaču njegovi sevapi uopće ne umanje. ( Hadis bilježe el-Buhari i Muslim )


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kojem je došao Melek smrti da mu uzme dušu, pa dođe njegovo ( dobročinstvo prema roditeljima ) te udalji Meleka smrti od njega.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta koji je bio izložen patnji u kaburu, pa mu dođe njegov ( abdest ) i spasi ga od toga.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kojeg su opkolili šejtani, pa dođe njegovo ( spominjanje Allaha dž.š ) ( zikr ) i otijera šejtane od njega.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kojeg su opkolili i uzeli meleki kazne, pa dođe njegov ( namaz ) i spasi ga iz njihovih ruku.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta koji je skapavao od žedi. Kad god bi se primakao mome havdu bio bi spriječen i otijeran, pa dođe njegov ( post ) mjeseca ramazana te ga napoji i ugasi mu žed.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta koji je bio okružen tminom i mrakom sa svih strana i on je u tom mraku zbunjen, pa dođe njegov ( hadždž i umra ) te ga izvede iz tog mraka na svijetlo.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako se rukom štiti i zaklanja od plamena vatre i njene vrućine, pa dođe ( sadaka ) koju je dijelio te napravi pregradu između njega i vatre te načini hlad nad njegovom glavom.
Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako se obraća vjernicima a oni s njim ne govore, pa dođe njegovo čuvanje ( rodbinskih veza ) i reče: O vjernici on je čuvao rodbinske veze, pa pričaj te i kontaktiraj te s njim i ljudi počeše govorit sa njim i rukovati se.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kojeg su uhvatile zebanije, pa dođe njegovo ( naređivanje dobra i odvraćanje od zla ) pa ga ote iz njihovih ruku i dade ga melekima.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako kleči a između njega i Allaha dž.š zastor, pa dođe njegovo ( lijepo ponašanje ) uze ga za ruku i uvede ga kod Allaha dž.š


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta a knjiga njegovih dijela se približava njegovoj lijevoj ruci, pa dođe njegov ( strah od Allaha dž.š ) i uze tu knjigu i stavi u njegovu desnu ruku.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta a vaga njegovih dobrih dijela je lahka, pa dođoše njegova ( umrla djeca ) i uvećaše njegova dobra dijela.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako stoji na ivici Džehennema, pa dođe njegova ( dova ) puna nade upućena Allahu dž.š i spasi ga od toga te on prođe.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako pada u vatru, pa dođoše njegove ( suze ) prolivene iz straha od Allaha dž.š i spasiše ga od toga te on prođe.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako je stajao na sirat ćupriji i ljuljala se poput palmine grane na jakom vjetru, pa dođe ( lijepo mišljenje o Allahu dž.š ) i učvrsti ga te on prođe.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako puzući ide preko Sirat ćuprije nekad poklekne i spotakne se pa se pridrži, pa dođe njegovo donošenje ( salavata na mene ) pa ga uspravi, učvrsti mu noge i spasi ga.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem je rekao; Vidio sam čovjeka od moga ummeta kako dolazi pred Džennetska vrata koja se pred njim zatvoriše, pa dođe njegov iskreni ( kelime i šehadet ) te mu otvori vrata i uvede ga u Džennet.
Hadis prenosi Abdurrahman Ibn Semure r.a bilježi ga imam Taberani za koji kaže da je vjerodostojan.


Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem kaže; "I zatraži te oprosta svoga Gospodara, zatim mu se vratite ( pokajanje ) svaki čovjek je trgovac sa svojom dušom tako da postaje njen osloboditelj ili upropastitelj. ( Hadis bilježi el-Buhari )


Uzvišeni Allah kaže; "A oni koji se ne pokaju, sami sebi čine ne pravdu".


Uzvišeni Allah dž.š kaže u Kur'anu; "I oni koji počine kakav grijeh ili nasilje prema sebi sjete se Allaha i zatraže oprost za svoje grijehe". A ko će oprostiti grijehe ako ne Allah? I koji ne ustrajavaju u grijehu".

Нема коментара:

Постави коментар